Planer och Läxor till tusen




Nuu sutter jag i skolan och har Naturkunskap. Ska svara på frågor om universum så är inte så otroligt jobbigt faktiskt. Efter detta ska dock jag och amanda sätta våran plan i verket, rätt crullt om jag får säga det själv, hoppas bara att planen fungerar som jag vill!

Kan även säga att dagen idag inte är så intressant efter skolan, ska bara hem och försöka (verkligen tvinga mig själv) att plugga. Jag måste verkligen. Nu har jag lix

Naturkunskap
Svenska släktforskning
Historia x 4 uggifter
Prov i Naturkunskap
Matte 5 sidor

Visst låter det roligt? Jag tror jag vet vad mina två studiedagar på Tosdag och Fredag ska ägnas åt...



Så här fin är jag idag... Inte alls så vackert med andra ord.

#1 - - Robban:

Tja jag tycker de ser bra ut :) tungt me så mkt läxor :p