Jag hatar att flyga, jag känner faktiskt att jag trivs i sverige...

Nu sitter jag här och har faktiskt otroligt nog packat klart. Dock har jag det lilla problemet med att jag inte har någon bikini atm x) Eftersom den tragiskt nog är i Edsbro och jag inte va där... Men ska juh till turkiet så förhoppningsvis är det ingen fara med det.

Annars kan jag även berätta att jag börjar bli jätte nervös... Mkt värre n i morse så vet inte rikitgt hur jag ska fixa det här. Har spelat sims för att försöka tänka på annat, har faktiskt funkat fram tills nu.

Så alltså 4 timmar kvar tills vi ska åka... 7 timmar var tills planet går. Men hörre ni ni får önska mig lycka till denna veckan! Kommer juh troligtvis inte kunna blogga där nere, så de här e nog sista inlägget fram till söndag. Så ha de bäst! Kommer sakna er Bitches! xmO<3
#1 - - Annika:

JA men absolut :) okej ha en trevlig resa samt vistelse :)

#2 - - Beata:

Hejhej, allt bra med dig? :)

#3 - - N:

Sv: Det är bara bra :)

Tack :D Okej, va har du för häst? :)

#4 - - Anonym:

sv vsg! vad görs?

#5 - - Fiona:

ingen fara :) följa varandra via bloglovin? :)

#6 - - pauline♥:

sp'nnande:D

ha det grymt:D

#7 - - Annika:

Ha det underbart och NJUT!

#8 - - Alexandra:

Inget speciellt :) dudå?