Photoshop

Såå nu har jag fattat vad amanda snacka om när hon försökte hjälpa mig och har tillslut, med mkt funderingar installerat Pothoshop. Lite coolt men fattar inte ett piss utav hur man gör men antar att det bara är att testa och lära mig.

Sen kan jag juh ge ett shopping tips nu mitt i julhandeln och det är att att ALDRIG gå och shoppa med två killar. Det är inte okey, lr iaf inte om man faktiskt vill hitta någonting att köpa.

Någonting mer jag kan berätta är att Matte och jag firar 1 år i morgon vilket är lite coolt men typ endå skrämmande typ, tiden har gått rikitgt fort. Men det tragiska är att jag har lite panik för jag har inte köpt ngt till honom och har ingen aning om vad jag ska köpa så lite tips skulle inte sitta fel? Men antar att jag får gå ner på stan efter skolan lr ngt jag slutar 2 och han slutar inte fören 4a så de e chill. Dock hade jag en plan om vad jag skulle köpa men den gick i krach! Aja men nu ska jag fortsätta leka med PS och sen äta glass med varma hallon (A) Och Ett stooort tack till amanda som fixsa så jag fick programmet :) <3



#1 - - Amanda:

Hihi inga problem <3

#2 - - sanna:

köp nått som han måste använda hela tiden så alla ser att han tillhör dig (6) mohahha <3

#3 - - julia:

photoshop äger ;)