Hej då 2015, Välkommen 2016!

Gott nytt år på er, Hoppas ni haft en bra start på det nya året!

I år är faktiskt första året jag inte har skaffat mig några riktiga nyårslöften. Självklart har jag saker jag vill uppnå, saker jag vill uppleva och jobba för som jag inte lyckades med förra året, eller som jag påbörjade 2015 och vill fortsätta jobba mot 2016. Men mitt liv har redan så många måsten så varför ska jag skaffa mig flera? Istället för måsten skulle jag vilja kalla det mål eller bucketlist. Kanske en blandning av dem båda. Jag gillar att ha uppsatta mål, både mål som jag verkligen tror jag kan klara och sen även stretchmål. Stretchmål är ett mål som jag vet att jag kan klara om jag anstränger mig lite lite till. Mål ger mig något konkret att jobba mot. 

Sen den senaste månaden har jag känt att jag vill göra mer saker. Just nu känns det som att jag jobbar och sover. Jag vill ha ut mer av livet, därför ska jag göra en bucketlist med saker jag vill göra 2016 och se hur många jag gjort när året är slut. Fortfarande inga måsten, men saker att bocka av och känna sig lite stolt när man lyckats uppnå dem. 

Innan jag visar er min bucketlist så får ni en tillbaka blick på mitt år, vill passa på att säga att jag tkr 2015 bjöd på många härliga stunder och fina minnen <3