Äntligen en ledig helg, men vad ska jag göra?

Hejsan
Idag är det fredag och jag slutade 17, så skönt! Något som är ännu skönare är at jag är ledig tre dagar nu, underbart! Jag har inte haft en helt ledig helg på 2 månader, förstår ni? Det är 8 veckor! Det är inte ens okej! Så nu ska jag bara njuta! 
 
Något som är mindre underbart är att jag inte har någon exakt plan med vad jag ska göra dom här dagarna (mer än att njuta alltså), eller exakt och exakt, ingen plan alls för att vara helt ärlig haha! Det blir så när man jobbar mkt och sen när man väl är ledig så orkar man inte göra ngt allt för ansträngande, eller så har man inte hunnit planera in något. Jag kan nog erkänna att jag kan kryssa för båda. Det är dock faktiskt helt okej för mig, iaf just nu. Fast jag gissar att om ni frågar mig igen imorgon så är nog svaret annorlunda hahah! 
 
Så när jag (inte om jag, för det kommer hända) blir rastlös imorgon så är här lite idér till mig själv som jag skulle kunna sysselsätta mig med: 
 
  • Gym. Jag har försökt få tid till att gymma iallfall en dag till denna vecka, var på gymmet för första gången på flera veckor i måndags och att känna träningsvärken på tisdagen var bara ren och skär lycka! Så imorgon när jag blir rastlös så SKA jag ta mig till gymmet. 
 
  • Gå en promenad med Huey. Nu när det har varit så kallt har Huey knappt kunnat gå ut, när jag försökt vara ute längre än 2 minuter har han börjat halta och försökt att göra allt för att inte stå still på samma ställe. Nu är det lite varmare ute, plus att jag har köpt nya jättehemska skor till honom haha. Ska visa om jag lyckas få på dom imorgon. Det fanns inte dom jag egentligen ville ha så fick ta en sort som ser ut som små ballonger som man sätter på fötterna, och vet nu va? Dom är gula, hemskt haha!'
 
  • Jag ska kika på att eventuellt köpa en ny mobil. Jag har pratat om det ett tag och har velat vänta på nya samsung. Men min mobil börjar knasa mer och mer så vet inte hur länge jag vågar vänta. Så vi får se OM jag beställer en och isf om jag gör det via datorn eller om jag åker in till Norrtälje en sanbbis. Då kanske man kan hinna med en fika också...