Vad har jag gjort för att förtjäna detta? Kom jag sedan på att jag nog inte ska fråga mig själv...

God morgon! 
 
Jag vet inte om jag pratar för mkt, pratar för högt eller om det är så att någon bara vill straffa mig på ngt riktigt ocoolt sätt för att nu har jag tappat rösten igen...  Vaddå tappa rösten är väl inte så farligt tänker ni, det är inte så att man ligger hemma och dör, för så är det verkligen inte. Men har man ett jobb som säljare så är det som jag nämnt förut en otroligt stor nackdel att inte kunna prata.
Så nu var jag hemma igår och kommer vara hemma idag också! Som tur är så är jag helt ledig i helgen så jag kan förhoppnigsvis vara good to go på måndag. Har inte pressat rösten lika mkt som sist utan var sådär otroligt vuxen att jag sjukskrev mig i tid denna gång eftersom jag va hemma en och en halv vecka sist! 
 
Idag ska jag bara ta det allmänt lugnt, ska kanske ta mig iväg till MOS och köpa en födelsedagspresent till min lillasyster som tydligen blir 15 (?!), frågan är vad som hände där? Hon va nyss 8 liksom? Men ja ja så det är väl min huvudplan idag! Får se hur dagen slutar helt enkelt! 
 
Bjuder på lite bilder från mitt påskäggsmission, ägget var sjukt inbrottssäkert!