Respect yourself enough to walk away from anything that no longer serves you, grows you, or make you feel good.

Hey There, 
 
Igår hade jag faktiskt en riktigt jobbig kväll. Det har varit många förändringar i mitt liv de senaste två månaderna, sådana förändringar som man inte kan veta om de är bra eller dåliga förrän man står "utanför" och kan få en överblick över hur det har varit.
 
Jag har gått från att va sambo till att bo ensam och från ett fem årigt förhållande till att vara singel. Det är mkt att ta in och jag tror inte jag riktigt förstod vad allt innebar förrän igår. Igår satte jag ord på vad det faktiskt är jag gör och fick det bekräftat. Det jobbiga med att ta alla beslut är att i slutänden vet du att det är som det är på grund av dig. Det var du som ville det här, om du ångrar dig sen har du ingen annan att skylla än dig själv, det var ditt val. 
 
Det är aldrig lätt att ta steget och lämna något som är tryggt, och ganska bra, ibland till och med jättebra. Men om du inte är nöjd med att det är ganska bra, är det värt att leva så resten av livet? Är det värt att gå runt och tänka är jag värd mer? Är han värd mer? Är det såhär det ska vara? 
 
Man slutar inte bara älska någon man varit tillsammans med i 5år Bara för att man gjort slut. Så jag kommer ha en sjukt jobbig tid framför mig, men förhoppningsvis är det här det bästa för båda <3
 
 
#1 - - F:

Kanske behöver ni bara lite tid ifrån varandra? ♡

Svar: Ja kanske..<3
Madde

#2 - - Steff:

<3