Nu är det höst på riktigt


Hej!
Igår kunde ni hitta mig på den årliga höstmarknaden i Norrtälje. Jag är en sucker för höstmarknadena och går om jag kan helst på både Rimbos och Norrtäljes även fast det är exakt samma saker säljs och det mesta är till 95%   skit haha. Men jag har gått på marknaderna så länge jag kan minnas så det är lite som en tradition och det är faktiskt inte höst på riktigt färrän man gått på Någon av dem! 
 
Det var faktiskt imponerande nog en riktigt fin höstdag igår med, dock riktigt kall, men det gjorde det bara ännu mysigare hihi! Sen blev vi faktiskt riktigt många som gick tillsammans, det brukar va svårt eftersom man alltid tappar bort ngn, eller ngn stannar och pratar här och en annan kommer på saker där, men vi lyckades endå gå i en samlad trupp! Tror vi blev.. 8st? Så vi borde nästan ha en eloge för väl utfört marknadsshoppande. Dock så fanns de även dom som ska ha en eloge för dagens mindre bra köp (sämsta låter så ruff) mm, men jag tar inte upp det mer, utan nämner det bara så att det inte ska glömmas bort.. Hehe.
 
Efter marknaden blev det pizza och sen biljard i en av Norrtäljes mystiska källargångar. Känns bra att man bott i Norrtälje i hela sitt liv och inte ens vet att det faktiskt finns andra aktiviteter än uteställen som serverar alkohol som man kan roa sig på. Hade iaf superkul, även om jag lyckades skjuta ner den vita bollen fler ggr än vad som  egentligen är okej. Däremot var jag rätt bra på ngn nytt spel, shuffleboard tror jag det hette, helt klart mer min sport, det andra måste jag smygträna på!