Vilat upp mig inför veckan

Min dag idag har varit underbart skön och jag skulle vilja och behöva ha en likadan dag imorgon, men ikke! Jag har enbart spenderat min tid i soffan förutom en stund vid 2 när Tommy kom förbi. Jag hade bokat upp gym med honom egentligen, men kände att det var rent utabv en dålig plan med tanke på min nacke, så det blev en skogspromenad ist! 
 
Egentligen brukar jag bli grymt understimulerad om jag inte har en enda sak inplanerad under dagen, men idag njöt jag verkligen bara. Kan iof ha berott på att jag faktiskt jobbat så mkt som jag gjort och att jag har haft lite feber under dagen som jag måste försöka sova bort ikv. jag var ju sjuk för inte så länge sen, jag vägrar att bli det igen!
 
Under den lilla tiden jag lämnade soffan idag så kände jag hur otroligt kallt det verkligen börjar bli. Jag har försökt förtränga det här eftersom jag hatar både mörkret och kylan som kommer med den här årstiden! Att säga att jag funderat på att emigrera känns väl lite att överdriva, men det är inte helt och hållet osanning. Men istället för att ta till så drastiska åtgärder så funderar jag åtminstonde på att införskaffa mig en ny vinterjacka. Pratade med Steff förra veckan och pratade om att kanske ta en shoppingrunda på onsdag eller torsdag. Skulle vara en bra grej! Kanske man slipper bli sjuk titt som tett också! 
 
Innan jag åker måste jag dock bestämma mig för vad det är jag vill ha så jag har en plan. Annars kommer det som vanligt sluta med att jag antingen kommer hem och är jättebesviken, eller så har jag köpt en till höst jacka som inte alls var vad jag behövde. Jag är lite sugen på en kappa, men det är så svårt att hitta kappor som är varma, men samtidigt inte ser för stora och tjocka ut.. Jag har några dagar att fundera så återkommer när jag har smidit ihop en plan!