Mitt Halloweenfirande

Hej! 
Nu har jag varit så här dålig på att uppdatera igen! I helgen var det Halloweenfirande som gällde. Var lika supertaggad på Halloween som alltid så hade sett till att jag var ledig, beställt kläder, köpt linser och planerat in sminkning med tjejerna innan vi skulle möta upp resten av folket. 

Som vanligt är jag inte jättebra på att varken planera eller genomföra/följa mina planer när jag väl lyckats göra dem så.. Jag tänkte att äsch ett kort jobbpass hinner jag med innan lördagens aktiviteter, vilket jag inte gjorde utan det blev jättestressigt. Kläderna jag beställt hann inte komma (trots en veckas framförhållning) och linserna gav jag upp när jag insåg att jag inte skulle hinna göra min sminkning. yes vad bra det gick haha! 

Men förutom allt det här och att jag förlorade i twister hade jag en riktigt trevligt kväll!