Long time no see

Idag började jag dagen med en löprunda. Jag pratade igårkväll om att jag behövde pallra mig iväg till gymmet, men att jag inte riktigt hade tid och ork. Så imorse tänkte jag "okej, om du springer en runda och gör lite övningar hemma så är det okej att skippa gymmet idag, så det var vad jag gjorde! Är Riktigt stolt över att jag faktiskt gjorde det haha! Ett steg närmre den självdisciplin jag jobbar så hårt på att skaffa mig! 

Dagen på jobbet var lika seg som igår, vilket gör att timmarna verkligen går LÅNGSAMT. Jag var nära på att avlida och då jobbade jag ändå bara 5 timmar... Gaah!

Efter jobbet bar det iväg mot storstaden där jag mötte upp F för en fika. Dock blev det inte så mkt fika utan det blev ett glas på Scandic anglais. Detta var dock halvlyckat eftersom det ända jag ätit idag är soppa... Men det ordnade upp sig sen när vi gick vidare till en hamburge restaurang som jag tyvärr inte minns namnet på haha, men de hade riktigt goda hamburgare. Ska se om jag kan återkomma med var det var lite senare..!

Hade iaf en riktig trevlig kväll, är alltid kul att träffa vänner man inte sett på länge. Det är roligt att Höra vad de gjort och hur mkt som förändrats sedan sist man sågs och även vad som absolut inte förändrats sen sist!