Lussebak nr 2

Igår jobbade jag mitt andra pass på DM i Norrtälje, man kan tycka att det ska vara lika som att jobba i sin hembutik men det är så mkt svårare! Man vet inte var Allt är, man hittar i princip ingenting och så har man alltid lite olika säljstilar. Men det var riktigt kul ändå och vi hade en bra dag, men när dagen var slut kunde Knappt få fram ett ord. 
 
Som jag skrev tidigare i veckan så bröt ngt ut efter att jag tränade i Måndags och det har bara vlivit värre och värre. Kände redan på tisdagskvällen att min röst började ge upp, eftersom jag ibland (alltid) Tar mitt jobb före min hälsa så har jag kämpat på veckan ut, men igår sprack det. Min röst har verkligen gett upp. Sen jag gick av mitt pass igår har jag bara kunnat viska för att göra mog hörd, så var tvungen att sjukanmäla mig både idag och igår eftersommdet är ritigg svårt att sälja kläder i julruschen utan att kunna prata. 
 
Iallafall efter jobbet åkte jag hem till min kära far mf. för att baka lite mer lussebullar där dom passade på att ha roligt åt min ljuva stämma. Jag bakade tillsammans med min ena syster som är 7 och min andra som är 14 och det roliga är att min 7åriga syster lyckades bättre med sina bullar än min 14 årig syster gjorde haha! Alla steg i bullbaket blev verkligen fel och när hon äntligen fått ihop bullarna råkade vi bränna dom i ugnen! Så jäkla typiskt haha! Måste erkänna att jag höll på att dö av skratt när detta hände.