kryssningshelg!

Helloj! 
Har haft en sån här crazy vecka igen, med massa jobb så har inte hunnit med så mkt annat än jobba, äta och sova haha! 
 
Förra helgen var det kryssning som stod på schemat tillsammans med The Girls. Jag och Elin blev ju halvt med tvingade på den här kryssningen av Steff som verkligen ville åka, så eftersom hon redan bokat våra biljetter så kunde vi liksom inte säga nej. Lite halvt skeptiska, men ändå med en skvätt förväntan åkte vi alltså med. 
 
På riktigt hade jag så galet roligt! Ingen drama (okej inget värt att nämna som ngt negativt haha), inga bråk, bara så jäkla kul! Jag har ftf blåmärken på hela benen som jag helt klart tänker skylla på vågorna. Även om det kanske inte enbart var vågornas fel så tror jag inte tror att jag är ensam på att ha fullt med blåmärken efter denna resa haha! Har iaf galet kul med dessa tjejer och jag älskar er över allt annat! <3
 
Här är iaf lite bilder från kvällen, mestadels från tidigare under kvällen haha, men det är det jag kan erbjuda! Bjuder på den första haha! Fick inte följa med, klart man blir ledsen!