Lediga dagar i solen

 
Hey There
 
Har haft en så galet härlig vecka (hittills haha), har varit ledig måndag till onsdag och det har varit så sjukt bra väder! Jag har juh missat i princip varje soltimme denna sommar känns det som, så jag har verkligen njutit av att solen de här dagarna! 
 
I måndags var jag dock hos frisören, och chillade i Norrtälje hela dagen, hade en riktigt mysig shopping dag tillsammans med Linda. Dock råkade jag shoppa lite mer än jag planerat, det har kommit in såå mkt fina höstkläder (även om hösten känns långt bort atm) så jag kunde inte hålla mig! Så nu blir det vatten och bröd till lönen hehe.. Sånt som händer! 
 
I tisdags spenderade jag dagen med Steff, ringde och väckte henne vid 10, hon blev väl halvglad, men tror hon endå tackade mig lite sen då vi endå kom iväg i tid! Även om jag hann bryta ihop några gånger innan hon var klar.. Men till slut hamnade vi iaf på Lommarbadet och softade hela dagen med jordgubbar, plättar och Nutella. Kunde inte haft det mkt bättre med andra ord! 
 
I går blev det bad vid kvarterspoolen istället tillsammans med Tommy, var riktigt soft det också, speciellt eftersom han bjöd både mig och Steffy på middag innan vi åkte och kvällsbadade i malmen. Hur mysigt som helst!