Onsdag den 19:e November - försöker undvika stress..!


Hey! 
Jag har haft en till sjukt intensiv vecka, även fast jag inte går i skolan varje dag så lyckas jag endå på något sätt inte hinna med det jag ska göra! Dör. Den här veckan har jag haft fokus på LiA intervjuer, träning, jobb, Mary kay öppethus, hudvårdsklasser, inlämningsuppgift och tenta. Det börjar bli LITE MYCKET Känner jag!
 
Det är verkligen lite väl många bollar i luften för att jag ska hinna göra allt så bra som jag vill, tiden räcker inte till. Men imorgon ska jag försöka fixa det allra viktigaste. Vilket är typ allt utom träning.. Så jag gissar på att det går bort.. Men då är det bara öppethus planer, Mk-utmaning, tenta, inlämningsuppgift och jobb kvar, awesome! Men No probs det fixar jag Eller också dör jag när jag försöker, yes full fart bah! 
 
Tror dock min tenta kmr bli lidande.. Men förhoppningsvis så är det som en liten sammanfattning av alla kurser vi läs, så förhoppningsvis kanske man kan få iaf g, även om jag slarvat med plugget... Dock känns det inte alls bra mål att sikta på..! Vi får se, hoppas ni har en lugnare vecka än jag!