♡ Lördag den 30:e Augusti - Göteborg, Seminarie 2014 ♡

 
 
Hejsan!
 
Nu sitter jag på Tåget hem från Göteborg. Det har varit ett par intensiva dagar, jag har suttit still längre än jag någonsin gjort förut, fått otroligt mycket information att försöka få in i huvudet och jag har fått svullna fötter för första gången i mitt liv! Ja det sista kändes inte alls bra, trodde de va äldre personer som sysslade med såna aktiviteter. Så eftersom jag aldrig har fel så är jag tydligen en äldre person. Känns faktiskt jätteilla! 
 
Dom här dagarna har som sagt varit lite utmanande, men såå roliga och givande. Har fått tillbringa massor a tid med underbart roliga och grymma männiksor och samtidigt fått underhållning, tips och peppning till hur jag kan utveckla framför allt mig själv, men även mitt företag. Galet kul! (Även om tiden "efter skoltid" kanske endå var de roligaste heheh!) Har även beställt in mitt första glas vin någonsin så kände mig lite vuxen där med, förutom fötterna alltså.. Dock vill jag nog endå, till fötternas försvar säga att dom blev plågade att gå i 14cm klackar under 2 hela kvällar. De är inte helt skönt om man inte är van..! 
 
Här kommer iaf lite bilder från dagarna, kommer komma fler inom kort!