Påskmiddag på g!

Hej!

Har precis duschat och ska snart till min mor för att äta påskmiddag! Är lite taggad faktiskt, har inte fått äta ngt liknande påskmat än (förutom på jobbet, men det räknas inte, då hinner man inte annat än kasta i sig maten så känner endå ingen smak, typ!) så ska bli mumsigt!

Sen är jag så jäkla trött på mitt hår så ska försöka tvinga ngn att färga det idag. Annars vet jag inte vad jag tar mig till. Eller jo då går jag till frisören och gör av med 1000kr där ist för 50 hemma. Känns lite mer ekonomiskt att göra det hemma, men snart är det kris! Plus att om jag får gå till frisören så blir det färgen jag vill ha och inte den alla andra tycker jag ska ha! Awesome va? Fast åh andra sidan så har jag tänkt på det här. Tänk att för första gången sen jag var 10 år ha min naturliga hårfärg en sommar? Så.. Challange accepted! Let's se hur länge det varar! Typ!