Ibland behöver man lite uppladdning

Idag är min andra lediga dag i rad, jag tror faktislt inte det har hänt på 3 månader. Hade även bestämt i förväg att både igår och idag ska vara helt oplanerade. Jag ska varken åka hemifrån eller ha en massa to do lists (som är lätt att skaffa när man haft lite ont om tid) utan jag ska bara ta det lugnt och slappna av. 
 
Om jag ska vara helt ärlig så är det så skönt! Jag brukar aldrig kunna bara göra inhenting, ialla fall inte helt själv, men just nu njuter jag verkligen. Jag behöver det här, att bara sitta i solen och läsa en bra bok... a rätt feting Nice!
 
Annars var det valborg i helgen och den spenderades hemma hos Elin och Jeff, sjukt mysigt hade vi det! Sen avslutades det mer en igång på teatern. Jättetrevlig kväll och en bra start på våren! 
 
Ni får lite bilder från min soliga söndag!