Kör kör

Min mördarvecka gick ganska bra då jag faktiskt fick en ledig dag som jag inte hade räknat med, var riktigt skönt! Tog det verkligen bara jättelugnt och laddade upp batterierna. Var ute och busade en del med Huey också eftersom jag inte hinner vara så mkt med honom på dagarna, känns som att alla andra utom jag tar hand om honom. Inte en jättebra känsla, speciellt inte när jag vet att det är sant huhu. Hur som så var det jättemysigt eftersom alla fåglar i hela skogen hade bestämt sig för att komma ur sina bon och satt och kvittrade, fick såå mkt vårkänslor! Synd bara att det kom snö dagen efter haha!
 
Som jag nämnt lite tidigare så har jag haft riktigt mkt saker på gång nu den senaste tiden. Jag tänkte ta det lite som allt klaffar (om det nu klaffar haha) och nu är det första steget i min livsrockad taget! Jag ska nämligen hyra ut min lägenhet en tid och flytta hem. Jag älskar verkligen min lägenhet och känslan av att jag klarar mig själv. Men ibland måste man inse att det inte funkar längre och att man bara kommer längre och längre ner i en nedåtgående spiral.