Just because the past didn´t turn out like you wanted it to, dosen´t mean your future can´t be better than you ever imagined

Just nu är jag upp och ner och överallt. Atm skulle jag bara vilja ha ngn som säger till mig vad jag borde göra, vad som är smartast och vad som tar mig längst. Troligtvis skulle jag säga ngt i stil med "du kan inte säga åt mig vad jag ska göra" och göra precis tvärt om i alla fall. Men det skulle ändå göra att jag var mer säker på vad jag faktiskt ville göra, även om det inte var det smartaste. Nu vet jag varken vad jag vill göra eller vad som är smartast. Förstår ni att jag är stressad? 
 
Idag ska jag ta ett steg som får många att säga "vad var det jag sa", men det är okej, jag ger er det. För om jag inte hade tagit chansen så hade jag troligtvis ångrat mig och ägnat massor av timmar till att grubbla över det.
Jag tror att det här kommer att bli bra, även om det är ett steg bakåt. Men ibland måste man ta ett steg bakåt för att kunna ta två steg fram. Vare sig det kommer ta mig frammåt eller inte så kommer det få mig att må bättre, det känns som att jag har fått ge väldigt mycket energi den senaste tiden utan att få någonting tillbaka. Men med det här valet tror jag att det kan vara slut på det.. 
 
Hmm vi får se hur dagen blir, önska mig lycka till! 
 
#1 - - Nicole (Amanda HEHE):

Du ger alltid mig så kloka fina råd så ville bara ge dig ett nu och det är SKIT I ALLA och gå alltid efter hjärtat!(!!) Det som känns fel är alltid fel oavsett om det är ett steg bakåt, framåt, i cirklar eller åt vänster - du har ett liv, det är ditt liv, och du ska vara 100% lycklig så in med bomull i öronen och bah dansa förbi alla "vad var det jag sa" :D (Om det nu finns ett livsöde så är det ju enbart våra känslor som kan styra oss på rätt väg - knappast så att det kommer komma ner en tomte och guida oss rätt, även fast man önskar det helst typ jämt.......)