It´s hard to answer the question "What´s wrong?" when nothing´s right

Min fredagskänsla höll i sig, tråkigt nog gällde inte samma sak för ena hälften av vårt kära dreamteam så det slutade med att jag, Chrille och Patrik hamnade på en bar ngnstans vid Medborgarplatsen. Vågar inte svära på vilken det var, men den var helt klart trevlig! Blev även övertalad  om att lämna bilen och korka upp det lite mer alkoholhaltiga alternativet efter stägning, kanske inte det bästa valet jag gjort, men det finns en mening med allt har jag hört...
 
Har haft en rätt yvig helg, får se hur resultatet av den blir. 
Denna vecka som jag har framför mig blir lika hektisk som vanligt, men denna vecka gpr jag på dubbla scheman så vi får se hur pigg jag är på måndag hehe.. Har även inventering på Thomas Sabo på söndag som jag verkligen inte ser fram emot! Aja, det löser sig!
 
Bjuder på en bild på grabbarnas snygga handshake hahha. Japp jag håller med, jag har också sätt manligare!