Fredagsfeeling på ingång

Imorgon är det fredag och även fast jag jobbar hela helgen så känner jag att fredagskänslan är på ingång! Har inte riktigt haft den här riktiga fredagskänslan på länge även fast jag har varit ledig två helger på rad nu. Men imorgon ska den plockas fram, dammas av och användas! OM jag ska ha fredagsfeeling! Ska nog korka upp såfort jag har klockat ut mig mohahah! 
 
Jag jobbar dock till 20, men efter det ska jag haka upp med mina Dressmann kollegor och köra en AW! Har ingen aning om vart AWn kommer äga rum ännu, men det brukar visa sig längre fram haha! Dock har jag lite problem med var jag ska ställa min bil, om jag inte löser det så får det jag korkar upp kl. 20:01 vara alkoholfritt... känns lite b faktiskt när man ändå ska på AW... 
 
Börjar inte förrän 13 imorgon heller så ska försöka gå upp i tid och träna Pappa har gjort sig ett eget gym i källaren så känns dumt att det bara ska stå där eftersom han ändå inte använder det? hehe..! 
Men om jag ska orka upp så skulle jag helst ha gått och lagt mig nyss så God natt på er! 
 
Ni får en bild på min sjukt goda frozen yoghurt jag åt idag... mhmhm!