Höst = Nystart

Hello!

Nu har jag börjat få så galet mkt höstkänslor vilket jah alltid har lite blandade känslor inför. Jag tkr det är jättetråkigt att det börjar bli kallt, att dagarna blir kortare och att allt på något sätt känns lite dystrare. Men åh andra sidan så är det då man får ta fram alla mysiga höstkläder och ännu bättre, köpa massor utav NYA mysiga höstkläder. Man kan utan dåligt samvete krypa ner i soffan framför en serie med en kopp te efter jobbet, och framförallt tkr jag att det känns lite som en nystart både när de gäller jobb, studier och Träning! 

Så nu har jag börjat kolla på utomlandsstudier, träna mer samt gjort ett matschema! 

Har varit galet sugen på att studera utomlands ganska länge nu, men kännt att det inte passar. Nu känner jag verkligen att jag VILL och det finns ingen direkt anledning till att jag inte ska ta steget, det enda som står ivägen är jag, om jag vågar ta steget. Har iaf fått hem katalogen så ska börja kika på vart jag skulle vara intresserad av att åka samt vad det skulle kosta! Fortsättning följer helt enkelt! 

Här får ni en bild på min och steffs nya livsstil! Steffy tränar och jag hejar på! Mohaha!