Life is like a mirror, it'll smile at you If you smile at it.

Idag har jag haft en sådan här bra dag, ni vet sånna som kommer ibland. Solen sken imorse, jag hann med bussen och kunderna idag har varit roliga att jobba med. Så ja jag skulle nog vilja kalla det här en bra dag, sen är det torsdagen innan min lediga helg, det kan vara en bidragande faktor.. Ganska stor haha!

Dock hade jag inte den här "Good Day Wibe:en" när jag vaknade imorse eftersom jag halvt ville dö när klockan ringde. Sen var jag 100 procent säker på att jag skulle missa bussen eftersom jag inte kom ut genom ytterdörren förrän 08:30 och min buss går från stationen 08:35. Ja jag vet det låter kört, men jag lyckades bike:a ner (upp? Är uppförsbacke iaf 80% av vägen) till stationen på 2minuter, då ingår uppnås och fastlåsning i denna tid vill jag tillägga! Jag var dock rätt död efteråt och har hostat hela dagen, men ftf SÅ värt det haha! 

Ikväll får vi se vad som händer, troligtvis blir det middag, Ph och sen sova.. Låter rätt skönt, otroligt ointressant Kanske, men jag dissade gymmet när jag kände hur jag blev efter cykelturen.. Men imorgon kanske.. Om inget roligare dyker upp.. Det är juh ändå fredag hehe.