Inte många som har för mycket tid

Heysan! 

Nu har jag äntligen fått ett fast schema på Dressmann, vilket gör att jag faktiskt kan planera lite i mitt liv. Så nu har jag struktur, men eftersom jag bara jobbar ca 20h i veckan så har jag fått väldigt mkt fritid, då jag numera även bor själv har jag dubbelt så mkt fritid där också... Ja ni ser vart jag vill komma med det här, mycket fritid, alltså måste jag ha många saker att fylla upp min nyfunna tid med. 

Mina planer på att sysselsätta mig själv innehåller just nu i stort sätt bara olika former av träning. Så jag har funderat på Boxning tisdag och torsdag, varva med yoga på onsdag, för att sedan avsluta med gym på fredag. Det sistnämnda vill jag dock understryka går att rucka på.. 

Är faktiskt även lite sugen på att börja med dans igen. Provade en termin för några år sedan, men slutade för att jag var feg och kände mig verkligen urdålig på det. Jag är inte van att vara riktigt dålig på något, men det var jag faktiskt sjukt dålig på hahah! Så jag tror faktiskt att jag ska kolla upp det. Sen krävs dock ftf modet att faktiskt börja.. 

Här lite bilder på vad jag gör med min nyfunna fritid