I could give up shopping, but i'm not a quitter

Jag är på sånt galet shoppinghumör och att jobba i ett köpcentrum gör verkligen inte saken bättre. Inte någonstans om jag ska vara helt ärlig. Det tragiska med det hela är att jag har strikt shoppingförbud och det här med självkontroll har aldrig varit min starka sida huhu. 

På senaste tiden blivit helt såld på långa cardigans för att de är så sjuk sköna att ha på sig, men ser uppklätt ut utan att man behöver anstränga sig haha. Det är så kläder ska vara! Har även lyckats spräcka mina favorit byxor för ngn vecka sen så måste införskaffa mig ett par nya. Jag märkte också häromdagen att jag (uppenbarligen) "vuxit" ur alla svarta byxor jag äger, vilket även det är riktigt tragiskt. Vill här vara snabb med att säga att jag faktiskt har gymmat.. Iaf lite.. Typ ngn dag i veckan iallafall.. Hehe. 
 
Men hur som så tkr jag att det är en tillräckligt bra anledning till att få klicka hem det här, det skulle passa jättebra i min garderob jag lovar! Snälla rå..? 
 
 
Kollage: Nelly.com
 
1. Cardigan | 2. Top | 3. Ballerinaskor | 4. Byxor