Fullspäckad dag!

Dagen idag har faktiskt varit riktigt bra. Jag startade dagen med ett morgonmöte tillsammans Med dream team Täby där vår regionchef till även dök upp! Vi fick supermakt beröm, men även nya mål att stäva efter så jag är mer taggad än någonsin! 
 
Efter det åkte jag mot Norrtälje för att luncha med Bettan, var mysigt då jag inte träffat henne på länge. Lunchen bestod av hjortfärsbiffar på G, sjukt goda och de var riktigt snabba med maten så rekommenderas starkt! 
Sen kollade jag närmare på jobbmöjligheten jag pratade om igår och jag ska prova på en dag i veckan i åtminstone 4a veckor framöver, sen får vi se vad som händer. Men det ska bli Nice och jag behöver varenda extra timme jag kan få! 
 
Hade även tankar på att gymma.. Men jag sköt upp dom till torsdag och gick och fikade med Elin ist haha! Mycket mysigare och jag lovar att det gav mer till mitt välmående än vad gymmet hade gjort! 
 
Här jag och mina grymma och underbara kollegor som firar vinsten av månadens butik för 7e månaden i rad! Med avsaknad av Hager. Ni är bäst! Dreamteam <3