Söndag den 8:e november

Hejsan! 
Det absolut bästa med att jobba en helg är att få vara ledig efter helgen när alla andra måste tillbaka till jobbet. Med andra ord ja, jag är ledig måndag och tisdag, hihi! Sen har jag det till och med så lyxigt att jag bara jobbar onsdag, torsdag, fredag, för att sedan njuta av en välförtjänt helt LEDIGA helg, min första på ~ 3 helger, så skönt! 

I helgen hann jag faktiskt klämma in lite bowling, det var inte riktigt planen, men eftersom vi är så flexibla och lösningsorienterade så var det dit det lädde. Jag älskar bowling, tkr det är sjukt kul, iof älskar jag att göra saker överhuvudtaget, biljard, pingis, laserdome, you name it, Im up for it. Men just i helgen så vet jag inte riktigt vad som hände. Jag brukar tycka jag är helt okej på bowling, jag skulle inte säga att jag är jättebra, men jag känner ändå att jag inte behöver skämmas över mig själv, fram tills nu. På en hel serie lyckades jag få 54 poäng. Inte 154 utan 54. Jag skäms. Så nu blir det till att träna det här iår inte för sig! Som tröst gick dock andra serien lite bättre, men den hann vi såklart inte spela färdigt...