Jag behöver min skönhetssömn!

Eftermiddagen igår var en ren pina, hade sovit för lite, ätit för dåligt och inte fått tillräckligt starkt kaffe. Var riktigt trött efter lunchen och höll på att kollapsa innanför dörren när jag kom hem. Så igårkväll gick jag och la mig i tid eftersom klockan ringde vid 6 imorse (vilket är tidigt för mig numera). Jag kände dock fortfarande att jag ville dö när jag vaknade, men dagen idag har varit så mkt bättre. Vet iof inte om det beror på sömnen eller att jag unnade mig en kaffe från Espresso house imorse Haha! 

Just nu sitter jag på bussen hem och är riktigt sugen på att träna då jag har lyckats smälla i mig 2-3 tårtbitar idag haha! Aj aj.. Det tragiska är bara att det inte går några roliga pass överhuvudtaget i varken Rimbo eller Norrtälje, så det får nog bli lite hemma övningar ist.. Men först ska jag förbi min kära vän Stephanie och ha lite girltime, behövs från bådas sida. Vi får helt enkelt se hur mkt tid det blir kvar efter det.. Är ju trots allt en dag imorgon med Hehe!