Gårdagens aktiviteter

Jag är så sjukt beroende av min sömn, som jag skrev i mitt förra inlägg hade jag sovit riktigt bra igår, men inatt kunde jag bara inte sova. Jag låg i ett mellanläge då jag inte var vaken men jag sov inte heller och såhär var det exakt hela natten. Gissa hur pigg jag är... Haha noll typ, vill lägga mig på personalrumsgolvet och sova. 

Igår efter jobbet var det ett Mary kay event på Skandic Täby (nära och bra) där bla jag och Linda skulle visa upp hösten/vinterns smink, var riktigt kul! Har även fått gå min första catwalk,  det är inte illa! 

Idag ska jag däremot bara hem och träna efter jobbet. Antingen blir det gymmet eller hemmaträning. Hittade några bra övningar som jag ska testa om jag är för lat för gymmet.. Dock behöver min kondis jobbas upp så gymmet är inte helt uteslutet! 

Har knappt några bilder från kvällen, måste komma ihåg min kamera nästa gång. Min mobilkamera är helt värdo.