Torsdag den 29:e Januari - En morgon på Thelins

Heey! 
Det blev en tidig morgon idag, vi skulle ha morgon möte på Thelins klockan 8 så det var bara att pallra sig upp och ta bussen 06:25! Det var inte så hemskt egentligen, utan det som var jobbigt var när min chef kmr och säger "jag gick också upp kvart över 5, fast det var för att hinna gymma innan jobbet". 

Ni förstår inte hur det sved eftersom jag har sån sjuk träningsabstinens! Jag har inget emot att pendla, verkligen inte, det jag däremot har ngt emot är tiden som försvinner. Jag spenderar 3-4 timmar om dagen på bussen, 20timmar i veckan... Vet ni hur många gympass det är?! Eller timmar över huvud taget!! Jag har inte tränat på snart en månad och lyckats gå ner 2kg, vet ni hur mkt jag har kämpat för dom där 2kgna? Näe det vet ni inte, men bra mycket! 

Måste helt enkelt komma på en lösning på mitt träningsproblem, behöver mina muskler och mina endorfiner!