Torsdag den 12:e februari

Hejsan!
Idag har jag varit hemma från praktiken.. Känns inte alls bra och inte alls som jag eftersom en liten förkylning ALDRIG har stoppat mig förut. Men då jag vet att jag gärna skiter i att lyssna på min kropp och jobba tills den totalstrejkar och jag ligger däckad i 40graders feber så tänkte jag va lite smartare den här gången. 

Eftersom jag ska iväg till Falun så vill jag verkligen inte va sjuk, och helst inte smitta projektledaren så det här kändes endå som en bra plan. Inte för att jag känner mig så mkt bättre, snarare sämre, så hoppas jag va tillbaka imorgon. 

Annars så fick jag ett litet ryck i fredags efter jobbet. Jag har verkligen lovat mig själv att inte låta någon annan än frisören leka med mitt hår.. Trots det gick jag och köpte en färg... Med klumpen i magen som skrek nej nej nej. Sen lät jag Anki färga mitt hår ftf med klumpen i magen skrikandes nej nej nej! Resultatet? Ett hår med färgen svart/grönt. Yaay! 

Dock löste det sig med en ny färg så jag ska inte va jättebitter. Detta är resultatet: