Onsdag den 8:e December

Eftersom jag var ledig igår så var jag extra taggad på att komma till jobbet imorse, därför va jag där en timme innan jag började och två timmar innan butiken öppnade. Långt tänker ni, men jag tänker ambitiöst! 
 
Okej skämt och sido, jag måste på något sätt ha kollat fel på bussarna, eller så var bussen jäkligt snabb. Med andra ord så måste jag lära mig att kolla Lite nogrannare hur bussarna går och när dom faktiskt är framme. 
 
Som jag nämnde i förra inlägget vaknade jag upp med halsont imorse. Då var det inte så farligt, men det har blivit värre och värre under dagen och när jag slutade kunde jag knappt prata. Nu har jag legat i sängen i 2timmar och lekt med paddan så nu känns det lite bättre, får se hur det är imorgon. Som tur är jobbar jag extra i Nt och på ett kontor då så behöver inte vara så social och egentligen inte prata alls haha, så tror detta kan gå ändå. Dock är det något jag inte förstår, jag brukar verkligen inte vara sjuk och nu är jag det var och varannan vecka? Är det bara att jag åkt på ngt som inte riktigt vill bryta ut, eller kan stress och osäkerhet påverka ens fysiska hälsa så mycket?