En riktigt mysig dag

Igår var jag ledig och till min stora lycka så var detta även fallet för Stephanie, så hela gårdagen spenderades faktiskt med henne. Jag blir ju så galet rastlös när jag är ledig och ingen Annan är det så ni kan förstå glädjen! 
 
Eftersom vi båda jobbar så sjukt mkt just nu kände vi bara för att ha en softardag, så vi satt hemma hos mig och snackade skit medan vi åt pepparkakor och drack glögg haha! Under dagen fick vi även finbesök av inga mindre än Sophia och Milton. Sist jag träffade Milton var han bara några veckor gammal och nu har han hunnit bli 5månader och jättestor, galet! 
 
Vi hann även med ett gympass senare på kvällen. Jag har ju börjat gå på HIT-passet på måndagar, tkr det är jättebra eftersom jag verkligen blir trött och slutkörd på ett sätt som jag inte blir när jag gymmar själv. Men eftersom Steff har varit sjuk till och från så körde vi ett vanligt gympass vilket också var riktigt skönt och faktiskt kändes tillräckligt för dagen, vilket jag egentligen tyckte va konstigt för jag inte tog i så mycket. 
 
Förklaringen fick jag imorse när jag vaknade med halsont som bara blivit värre och värre under dagen! Jippi! Men, men lite halsont ska man väl klara av?