Bed rest

Jag har fortfarande ingen röst och har spenderat hela dagen i sängen. Som ni vet är jag är inte ett fan av att bara vara hemma och inte göra någonting, men just nu gissar jag att det är vad som behövs för att jag ska få tillbaka min röst. Saknar den så! 
 
Under dagen har jag iallafall köpt en julklapp, min tredje julklapp.. jag behöver ca 10st till och det är 14 december.. paniken börjar smyga sig på om jag ska var helt ärlig! Jag har några idéer, men jag vill verkligen att julklapparna ska vara personliga och betyda något. Jag vill känna känslan av att jag har hittat rätt och vara mer exalterad över att ge bort julklapparna än att få dem och det blir man om man hittat saker som man verkligen tror passar personen ifråga. Men för att lyckas med det krävs mycket research och planering, även lite spontanshopping, så ni får hålla tummarna för att det här ska gå vägen!