♡ Sminkleverans ♡


Hello! 
Nu har jag äntligen fått hämta ut mitt paket så nu har jag fullt med små rosa påsar som jag ska leverera imorgon, är typ det roligaste som finns! :D
 
Förutom det är planen för morgondagen att förbereda mig inför torsdagen då jag troligtvis har ett ganska roligt möte inplanerat, vill inte säga vad än, men det kommer inom kort! Sen ska jag förhoppningsvis in till Norrtälje och ta en fika med en person jag inte träffat på hur länge som helst, så skulle va grymt kul om det blev av. Sen är det juh faktiskt marknad i Nt imorgon också så ska nog ner och kika lite där en snabbis med! 
 
Men nu håller mina ögon på att gå i kors så god natt på er, ska joina min otroligt sociala pojkvän som varit fast i FIFA med sina vänner sedan en vecka tillbaka och gick och la sig halv 9 idag. Yeah, ja okej jag känner mig lite som prio 2...3...4.. Lr ngt! Men vem e bitter? Jag har juh trots allt min egna ny/gamla förälskelse, ipaden <3 
 
Här är vad jag sysslat med under kvällen: 
 
#1 - - ♫♪ sandra:

nice!

#2 - - Kimmey ~ Kung varje dag:

Åh va kul!

#3 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Vad roligt! :)