Söndag den 26:e Oktober


Hello guys! 
Jag hoppas att ni har haft en grym helg, det har faktiskt jag haft! I fredags blev det en liten utgång, eller snarare att jag och Ankan gick ut och satte oss på G och tog en drink och hade det allmänt bra. Träffade på min gamla klasskamrat (igen haha) som jag gick i skolan med i 0:an (numera förettan) till.. 5an kanske..? Var trevligt Förutom att jag återigen blev påmind om att jag var ett litet monster när jag var liten, men det var väl iof inget nytt hahah. 
 
I går hade vi en riktigt mysig kväll hemma, med Tacos och monopol. Som vanligt så förlorade jag IGEN, finns nog inget jag är sämre på än Monopol, jag förstår inte vad jag gör för fel Haha! Jag åkte iaf ut först vilket sög eftersom spelet är rätt långt speciellt när man är några stycken som spelar huhu. Men det kändes endå helt okej, jag är rätt glad endå, fick va bank osv, ett rätt viktigt uppdrag! 
 
Sen idag har jag haft en rätt kreativ dag, jag har städat, tvättat och fixat lite annat fix och tricks som behövdes göras. Det kommer även komma upp lite roliga saker på bloggen snart också, kanske till och med ikv! Vi får se hur mycket jag hinner, håll utkik!