Farsdags utlottning


Den 9:e November är det Farsdag och jag tänkte passa på att ha en utlottning av ett hudvårdsset från Mary kay Men kollektion till ett värde av ca 1000:-! I hudvårdssettet ingår 3 produkter ur Mk Men kollektionen som du själv får sätta ihop utifrån vad du tror passar just din pappa!
 
För att vara med i utlottningen måste du länka det här inlägget i din blogg och sedan kommentera "klar, Done lr liknande". Om du inte har en blogg kan du gå in på min facebooksida BeautybyMadeleine och dela det här inlägget där, vinnaren kommer jag presentera här nästa söndag! 
 
Jag kommer även ha ett erbjudande på det här paketet för 799:- för dom som vill köpa det.
 
Kommer även att ha som erbjudande hela november att om man bokar in en hudvårdskväll med sina vänner/familj så kommer man få detta utan kostnad, perfekt julklapp! Gäller dock tyvärr bara dom i Stockholmsområdet/Roslagen. Man får setett dagen vi har hudvårdskvällen. 
 
Om det är något du undar över kan du bara kommentera eller mejla på [email protected]. Lycka till! 
 
 
#1 - - Kimmey ~ Kung varje dag:

sv: Va kul att jobba som det :) Dock var ju detta gratis då jag hade ett presentkort. Det var ju produkterna som jag köpte som kostade :)