Tisdag den 11:e November


Hejsan!

Dagen idag har varit en riktig softar dag, jag har verkligen tagit det lugnt hela dagen, vilket har varit riktigt skönt. Ibland måste man liksom ha sånna dagar.  

Mötte iaf upp steff vid lunch så tog vi en promenad med Huey, sen bjöd jag in henne på lunch som hon fick laga haha..! Men faktiskt så brukar bli bäst så... vi är inte riktigt överrens när vi lagar mat tsm heheh! Så jag satt och höll koll på pastan, viktig uppgift det också?

Har även försökt mig på lite hemma träning, det gick väl halvbra. Har varit så LAT med träningen. Eller har väl inte haft all tid i världen heller, om man får ha ursäkter? Men jag ska in till NT på torsdag för att fika och chilla i ”stan” med Steff så tänkte jag köra ett SERIÖST pass på gymmet då. Får se hur bra det går haha, men det är iaf planen så tänkte försöka hålla mig till den!