Måndag den 17:e november


Hejsan! 
Lyckades faktiskt ta mig till gymmet idag, och det var såå sjukt skönt! Jag gick verkligen därifrån och var riktigt trött och nöjd med mig själv, riktigt skön känsla! Och man blir så pigg! Sen att jag åt sjukt dåligt innan och efter så jag var totaldäckad när jag var klar är en annan femma. Imorgon måste jag se till att äta ordentligt innan och efter! Idag blev de smoothie till frukost, tårta till lunch och så har jag inte hunnit äta middag än.. Halvbra! 
 
Imorgon ska jag faktiskt in till stan på en LiA intervjU, till ett företag som heter Service in mind. Det lät som ett väldigt intressant företag när jag läste lite kort om det, men ska sätta mig in i det lite mer nu ikv så jag vet vad det faktist är de gör. Kan va en bra grej! 
 
Efter det ska jag förhoppningsvis hinna träna och sedan fixa mina inbjudningskort till mitt öppet hus jag ska ha i Folkets hus i norrtälje den 7:e december. Jag har haft lite trassel med inbjudningskorten och nu börjar det bli lite tajt så jag måste få ihop dom nu! Men imorgon är det förhoppningsvis löst! 
Jag återkommer hur det går, ni får ha en kanonbra kväll så länge!