Måndag den 10:e November


Måndag igen tjoho! Dagen idag har faktiskt varit på topp, trots att det kändes som att jag sovit max 2 timmar när jag vaknade. Huhu hoppas på bättre söm iNatt! 
 
Idag var det skola och kursstart. Ska läsa en bok om påverkan, har börjat på en här hemma, men ska bli sjukt intressant att läsa! Älskar iprincip allt som har med psykologi att göra, tkr det är galet intressant!
Även om det här kanske inte går in på djupet utan mer ur en affärsmannaroll så verkar boken bra, har dock inte riktigt kommit in i den än.. Funderar nästan på att läsa en kurs i psykologi när jag gått ut den här utbildningen.. Får se i sommar sen! 
 
Men hursomhelst så har jag lyckats hinna med både en LiA intervju idag och ett Mary kay möte! Är så effektiv! Intervjun gick sådär faktiskt, känner att jag inte riktigt fick ur mig allt jag ville, är skeptisk till att min motpart känner sig nöjd hon med.. Hmm lite synd. Sen var det inte riktigt arbetsuppgifterna jag gick dit och ville söka, men det dom kunde erbjuda lät inte jättefel det heller... Ska fundera lite på det där! 
 
Sen hade jag som vanligt en riktigt mysig och rolig stund hos Anna i Täby. Skämdes lite dock när jag 21 klagade över sendrag när vi gjorde en fotkur, medans Anna.. Några år äldre kunde lägga fötterna bakom huvudet... Yes måste bli mer streching och yoga för Madde från och ned nu! 
 
Jag bjuder på En bild från en kollega som har jobbat som sjutton och fått massor av priser denna månad, galet duktig!