12:e november - lekskola


Helloj!
Idag har det varit skola igen, vet inte om den egentligen har varit jättegivande, vi har typ lekt lekar halva dagen hahah! Inte för att jag klagar, jag är ganska barnslig av mig så jag tyckte det var ganska kul hihih! 
 
Men dagen gav faktiskt en ganska viktig sak förutom massa skratt och återigen få en bekräftelse på hur otroligt dålig jag är på att rita (Vi hade en övning som innehöll att vi skulle rita av en muntlig beskrivning, jag lovar att min 6 åriga lillasyster hade ritat det bättre)! iaf back to the point! Vi ska juh ha examensarbete snart och jag ocH 2 av mina klasskamrater kom på en riktigt bra ide att ha som underlag för att skriva den, vilket är grymt eftersom jag inte haft en aning om vad jag ska skriva om! Det tragiska är dock att vi inte inte får va mer än 2... Så om vi inte ska kicka någon så har vi  ett problem! Vi Vet inte riktigt hur vi ska lösa det här, men jag återkommer när vi gjort det!