♡ Söndag den 18:e Maj - Fiske i Solen ♡


Hej på er där ute! 
 
Jag hoppas iallafall att ni har spenderat lite tid ute idag, har varit helt underbart väder! Jag är lite besviken på mig själv dock då jag inte gick upp förrän klockan 11.. Hade ställt klockan på 10, men när jag väl skulle upp så var det omöjligt, sängen var så otroligt skön..! 
 
Men när jag väl kom upp och lyckats sparka upp pojkvännen så blev jag övertalad att åka med och fiska. Jag ska nog erkänna att jag inte var 100 procent med på idén, men sen när jag fick åka med utan att bli tvingad att vara med på fiskeaktiviteten var jag ganska nöjd över dealen. Så jag har legat och solat och myst med Huey hela dagen medan killarna roat sig med fisken! Var supermysigt! 
 
Jag ska försöka skriva ett inlägg om helgen också så ska ni få se några bilder därifrån iallafall! Här kommer lite bilder från dagen!