♡ Fredag den 30:e Maj - Pluggdag ♡

Hello! 

Är hemma idag har varit det nästan hela veckan, åkte hem i måndags eftersom jag fick så sjuukt ont i magen, har gått upp och ner hela veckan, men förhoppningsvis börjar de bli bättre! 
 
Idag är planen att fortsätta kolla på min ny gamla serie Veronica mars och sitta nerbäddad i soffan hela dagen. Men har även en Checklista över dagen med lite nyttiga saker. Jag ska bla plugga in mitt säljmanus och Phonera, känns inte jättelockande, men behövs! På Måndag när jag kommer tillbaka är det 200 procent som gäller för att komma ikapp det jag missat denna vecka och då måste jag vara förberedd! Så fullfart!
 
Känner även att jag måste börja skriva på mitt skolarbete, LIA presentationen, den ska vara klar om mindre än 2 Veckor och jag har inte ens börjat Yaaay! 
 
Hoppas ni får en kanondag! Bye!