♡ Onsdag den 25:e Juni - Vad är inte livet med lite motgångar? ♡

 
 

Hey there! 

Kom precis hem från jobbet.. lite senare än vanligt eftersom jag fick lite komplikationer. Jag har juh ingen bil just nu sålde juh den i våras då jag inte kände att jag behövde den, nu däremot ångrar jag mig lite. Fast egentligen så behöver jag inte någon nu heller, men eftersom jag får och är lite bekväm så åker jag atm runt i min pojkväns bil, vilket brukar gå hur bra som helst... 
 
Vet att Stephan har haft lite problem med att bilen inte startat några gånger när han ska ha åkt till jobbet eller från jobbet, men jag har aldrig märkt något, fram tills idag. Så  när jag skulle hem från jobbet idag så startade inte bilen, alls, ville ikke. Så där står jag med min pv:s bil och bara kollar och känner jaha. Det är inte dirr så att han kan komma och hjälpa mig eftersom JAG har bilen. 
 
Men jag ringde iaf och berättade att jag satt fast på jobbet och att han gärna kunde försöka komma på en lösning på sitt håll och jag en på mitt. Som tur var så hade han väldigt snälla vänner som kunde köra honom till mig så jag kunde få hjälp. Varpå han sätter sig i bilen hoppar lite satt bilen gungar fram och tillbaka och så startar den. Awesome! Där står jag och känner mig ganska dum och tjejig som inte klarar ngt hej! MEN han kunde juh kanske sagt i telefonen att jag skulle prova putta lite på bilen så kanske den skulle starta? Jaja haha är väldigt tacksam för hjälpen iallafall även fast jag blev lite generad när jag stod där och bilen startade på 2 sekunder! Yeah haha!