♡ Söndag den 27:e Juli - Båttripp ♡


Hejsan! 
 
Igår hade jag en så sjukt mysig och galet rolig dag, jag och Stephan mf. blev medbjudna ut till Furusund med Jeff och Elin till Jeffs föräldrars sommarställe för att åka ut med deras båt. Det var hur mysigt som helst, jag har verkligen saknat att spendera sommardagarna ute i roslagens skärgåd, det är så otroligt fint! Jag är dock lite mörbultad efter turen med ringen, fy fasiken vilken vurpa jag gjorde och endå ska jag inte klaga för min var långt från värst! Men kan säga att jag avstod från att ta en ride nr 2.. haha! Däremot så hade Jeff en wakeboard också som han och Stephan åkte på som jag var riktigt taggad på att testa, dock var brädan lika lång som jag så dom trodde inte det skulle vara en bra idé..  får helt enkelt köpa en egen och testa nästa gång! 
(Det var även första gången någonsin jag inte frös när jag badade i havet, 25 grader tror jag det var, magsikt!)
 
Men som sagt galet roligt var det i alla fall så det hoppas jag vi kan göra om!