♡ Söndag den 20:e Juli ♡


Hello! 
 
Idag är jag ledig, är superbra väder så förstår inte vad jag gör inne. Jag och Ankan var jag nere på gräsmattan och solade lite innan hon drog hem, vi var ute igår och nu på eftermiddagen skulle hon på bakishäng nere på mobergs. Börjar ångra lite att jag kanske inte hakade på. Hade nog varit rätt najs.. tror jag! Nästa gång i guess! 
 
Ikväll ska jag nog till pappa och äta middag, om jag tar mig dit.. Börjar fundera på om det kanske endå är värt att köpa en bil endå... Samtidgt som det känns så onödigt eftersom jag knappt kommer använda den sen när jag börjar skolan.. Men endå är det skönt att veta att man kan ta sig någonstans om man skulle behöva/vilja. Allting tar trots allt lite längre tid med buss!  
 
Ska fundera lite på det här med bilen, får se hur det blir när man börjar skolan med, kanske saknar den mindre då! Nu ska jag fortsätta att sitta i min soffa och kolla på dåliga Tv program. Är så trött på att spendera mina lediga dagar såhär. Skönt iaf att jag var ute och såg mig omkring igår haha, Men ni får ha en kanonkväll  vad ni än har för er!