♡ Onsdag den 22a Januari - Trött människa ♡

 

Tjenixen!

Imorse var jag såå trött så att jag höll på att försova mig till jobbet, hade ställt klockan en halvtimme innan jag skulle åka, sen frågar Stephan mig om inte jag skulle gå upp, då har jag somnat om och har bara 15min på mig! PANIK! Men det gick och det var faktiskt riktigt kul att jobba dag under lunchen, så många kunder som blir glada av att se en haha. Man känner sig lite speciell! 
 
Men nu när jag kom hem så verkligen bokstavligen däckade jag i sängen, jag satte mig i sängen och kollade på housewives of miami, efter 10 min hade jag somnat, sittandes! SÅ trött var jag! Förstår inte, visst sov inte jättmånga timmar inatt, men endå? Hela kroppen känns sjukt seg, vet inte om det är för att jag tränat mer än jag brukar? Men känns konstigt, hoppas bara inte jag har ngn förkylning på gång, det har jag verkligen inte tid eller lust med! 
 
Var nog dock ett bra val att inte åka med dom andra och simma idag, ska bara ligga i sängen och försöka somna itid ikväll. Låter ruskigt tråkigt, men förhoppningvis kanske det kan vara till hjälp. Speciellt om jag vill kunna träna i morgon! God natt på er! ♡