Torsdagen den 4:e December

Hey there! 
Det gick inte så bra för mig i Tisdags, det gick faktiskt superdåligt hahah! Paketet jag väntade på kom inte förrän senare under dagen så alla mina planer sprack! Mindre glad var jag, men då varken jag eller Sara hade några planer för onsdagen så skönt vi helt enkelt fram planerna. 

Så det blev helt enkelt så att onsdagen bjöd på espresso house fika med planering, shopping och sen träning som avslutning kändes faktiskt riktigt bra! Var galet trött efter gymmet så blev nästa besviken när jag vaknade och inte hade någon träningsvärk, men lugn bara lugn den har kommit nu! Big time. 

Sen vill jag även säga att jag var på en till LIA-intervju idag och det kan faktiskt ha varit en av de bättre (för att inte säga för mycket) intervjuerna jag gjort, kändes riktigt bra! Får dock se hur det går, var ett stort företag med många ansökningar så har inte för höga förhoppningar. Men det kändes bra! Dock måste jag börja kolla med de andra jag varit på och se vad dom har för tankar.. Nervöst, ja lite.. Får se hur det går, håll tummarna!