Tisdag den 23:e December - Uppesittarkväll

Hej där!
Här sitter jag och kollar på Bingolottos uppesittarkväll, ja det låter kanske lite gammalmodigt, men det är tradition och grymt mysigt! Jag vill nog även gissa på att jag inte är ensam hihi! 

Dock känner jag att jag börjar bli lite rastlös, det är lite för lite bingos, lite för lite vinster och lite för lite Hellenius i rutan för min smak! Men Annars är det super haha. Hellenius gör juh faktiskt hela programmet!

Nu ska jag fortsätta min uppesittarkväll och vänta på fyrans bingo. Lär få vänta ett tag eftersom uppesittarkvällen håller på till 00.00, men det må vara. 
Efter det ska jag spendera natten me att baka en cheescake. Under något svagt ögonblick lovade jag att göra en julcheescake till julafton

 så tänkte de kan jag göra imorgon, superbra kändes de. Tills jag kom på att den ska stå i kylen i 5timmar..! Önska mig lycka till!

God jul på er!